Produkter for opc ua server implementation (7)

OS17 Telefonlinjer og Telefonsystemer - Telefonlinjer og Telefonsystemer

OS17 Telefonlinjer og Telefonsystemer - Telefonlinjer og Telefonsystemer

Det gjelder levering, montering og vedlikehold eller rehabilitering av utendørs telefonlinjer og høyfrekvente telekommunikasjonsanlegg, uansett deres betydning, komplett med alt tilknyttet murarbeid, komplementære eller tilleggsarbeider, som skal utføres separat fra utførelsen av andre anlegg, i generelle arbeider som allerede er utført eller er under bygging. Kode: OS 17
Prosjekt- og Ytelsessporing

Prosjekt- og Ytelsessporing

Vår fleksible prosjekt- og tjenesteregistrering gir transparens og oversikt over registrerte timer og letter effektiv kostnadskontroll.
Automatización y Optimización de Procesos

Automatización y Optimización de Procesos

Con nuestras automatizaciones inteligentes, puedes liberar tiempo para lo que realmente importa. Imagina tener un asistente personal que se encarga de las tareas tediosas y repetitivas, permitiéndote enfocarte en lo que amas hacer.
UFI / PCN - UFI (Unik Formel Identifikator) Unik Formel Identifikator

UFI / PCN - UFI (Unik Formel Identifikator) Unik Formel Identifikator

Fra 2021 vil det være et nytt etikettelement som kreves på bestemte produktetiketter i AB, en 16-tegns kode kjent som unik formelidentifikator (UFI). Importører og underbrukere som lanserer slike produkter, vil måtte gi spesifikke produktopplysninger, inkludert UFI, for bruk av giftinformasjonssentre. Verktøy og støtte for å lage UFI er tilgjengelig på ECHA’s nettside for giftinformasjonssentre. HVA ER UFI? Den unike formelidentifikatoren, kjent som UFI, er en kode som vil være nødvendig på etiketten til produktene dine som inneholder farlige blandinger. I tillegg til UFI, må du også gi annen informasjon om blandingen din og relevante produkter for bruk av giftinformasjonssentre, som sammensetning, handelsnavn, farge, emballasje, produktkategori og toksikologiske opplysninger. UFI har som mål å etablere en klar forbindelse mellom produktet du setter på markedet og informasjonen du gir.
Prosessoptimalisering

Prosessoptimalisering

Prosessoptimalisering - hvordan komme i gang? Enhver bedrift som ønsker å opprettholde forbedrede prosesser på lang sikt, må først vurdere en visjon, retning eller mål (1). Den mest effektive måten å motivere ansatte på er klar kommunikasjon av visjon, retning og mål. Prosessoptimalisering krever en endring i den nåværende arbeidsmetoden, så det er veldig viktig for ansatte å identifisere seg med visjonen, retningen og målene til selskapet. Når retningen er bekreftet og avtalt, må den nåværende situasjonen analyseres effektivt for å optimalisere prosessen (2). Å forstå den nåværende situasjonen uten subjektiv ballast er nøkkelen til effektiv prosessoptimalisering. Ansatte som er direkte involvert i prosessen deltar i analysen av den nåværende situasjonen og presenterer systematisk den nåværende situasjonen ved hjelp av lean-metoder.
Tjenester for Bedrifter og Offentlig Forvaltning - Prosjektutvikling - PNRR

Tjenester for Bedrifter og Offentlig Forvaltning - Prosjektutvikling - PNRR

Registrering av varemerker og logoer for bedrifter SCM (supply chain management) CRM Ledelseskurs Støtte til PNRR-tilbud og finansiering for bedrifter og offentlig forvaltning Ledelses- og organisasjonsstøtte for bedrifter og offentlig forvaltning i PNRR-sammenheng
Organisasjonsmodell i henhold til lovdekret 231/01 - Rådgivning rettet mot implementering av 231-organisasjonsmodellen

Organisasjonsmodell i henhold til lovdekret 231/01 - Rådgivning rettet mot implementering av 231-organisasjonsmodellen

D.lgs. 231/01 definerer det administrative ansvaret til virksomheten og/eller selskapet for lovbrudd begått av administratorer, ledere, ansatte i interesse eller til fordel for enheten selv. Ansvar (og dermed straff) kan utelukkes eller i det minste reduseres hvis enheten viser effektiv og konkret anvendelse av en organisasjons-, ledelses- og kontrollmodell i henhold til D.lgs. 231/01, og har etablert et Tilsynsorgan (OdV), som har fått i oppgave å overvåke dette. S&P Coop tilbyr følgende tjenester, hvis hovedfaser for bygging av modellen kan knyttes til følgende aktiviteter: - Risikaanalysefase; - Identifisering av forebyggende tiltak; - Utformingsfase for de forebyggende tiltakene og deres implementering; - Opplærings-, informasjons- og distribusjonsfase for Organisasjons- og Kontrollmodellen; - Sjekkfase av prosedyrene og revisjon; - Etableringsfase for Tilsynsorganet (OdV)